Wat moet ik doen als de iDeal betaling is mislukt?

Het kan voorkomen dat (door storing of het niet juist opvolgen van de instructies) uw betaling niet is geslaagd. Uw bestelling is echter wel bij u en ons bekend maar met een foutmelding. Als uw iDeal betaling is mislukt kunt u twee dingen doen:

1.  Log in op uw account en klik op mijn bestellingen. Hier staat uw bestelling die nog niet betaald is. U kunt wederom kiezen voor betalen met IDeal. Dit is uiteraard alleen mogelijk als u een klantaccount heeft bij Schipverven.nl

2.  Betaal uw factuur door het totaalbedrag over te maken naar rekeningnummer NL 07 RABO 0303104074 onder vermelding van uw factuur en ordernummer. U kunt er natuurlijk ook voor kiezen om het orderbedrag contant te betalen of te pinnen bij het afhalen.

Wij vragen u vriendelijk om uw keuze na de betaling aan ons door te geven, zodat wij uw bestelling in behandeling te nemen. Neem contact met ons op.

 

 

 

 

 

 

 

 

« Terug