Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Vraag & Antwoord
Hieronder staan veelgestelde vragen en antwoorden over alles wat met het (online) bestellen bij Schipverven.nl te maken heeft.
Over Schipverven.nl algemeen
Over de producten
Geeft Schipverven.nl garantie op de producten? » |
Hoe werkt het met de kleuren van de producten? » |
Over de prijzen en de betaling
Zijn de getoonde prijzen inclusief of exclusief BTW? » |
Wat zijn de betalingsopties van Schipverven.nl? » |
Wat is iDeal en Buckaroo? » |
Wat moet ik doen als de iDeal betaling is mislukt? » |
Over de levering, bezorgkosten en retouren
Over het Account: Bestelstatus/ Orderhistorie/ Klantgegevens
Waar kan ik de status van mijn bestelling zien? » |
Wanneer kan ik mijn bestelling nog annuleren? » |
Hoe kan ik mijn eerder geplaatste bestellingen terugzien? » |
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen? » |
Hoe werkt het met de Wet Bescherming Persoonsgegevens bij Schipverven.nl? » |
Hoe kan ik me in- en uitschrijven voor de nieuwsbrief? » |
Wat moet ik doen als ik mijn persoonlijke wachtwoord ben vergeten? » |
Heeft Schipverven.nl een disclaimer? » |